І. Облаштуй своє домашнє навчальне
середовище.
·
Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та
канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
·
Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня ,повинні
знаходитися « під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
·
На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та
іншою оперативною інформацією.
·
Зовнішній вигляд також має значення.
·
Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати
стіл,і приладдя на завтра.
ІІ. Самоорганізація навчання .
·
Робочий день почитати відповідно розкладу уроків.
·
Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн ( один і той же час, в
основному в денні години).
·
Роби перерви між виконанням уроків.
·
Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники
освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному
(освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
·
Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути
тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь
попередити вчителя або класного керівника.
·
Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі
та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
·
Роботи приймаються до 18:00 ,субота та неділя
вихідні дні.
·
Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні
навчального матеріалу.
·
Пам’ятай про академічну доброчесність.
·
Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка –
так ти будеш бачити перспективу.
·
Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».
·
Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю
(відповідно до «Положення про дистанційну форму здобуття середньої освіти а
Запорізькому колегіумі «Мала гуманітарна академія»)
·
У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз
результатів та досягнень.
·
Правила поведінки на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати , але на
аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює,
мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути
мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по
суті уроку.
V. Памятай ! Чітко дотримуйся
складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай
зусиль, щоб не відхилятися від нього. Через 21 день життя за розпорядком стане
нормою, перейде надалі у звичку. А ще
допоможе виробити силу волі.
Немає коментарів:
Дописати коментар